Artykuł archiwalny
Ogłoszenie o zamówieniu OA-262-1/MG/2014
OA-262-1/MG/2014 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zorganizowanie 3 szkoleń w zakresie: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych, Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 10 osób bezrobotnych, Kucharz małej gastronomii dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 129414 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkoweOgłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie , ul. Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6573163, 6574106, faks 023 6573163 w. 34.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pupzuromin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zorganizowanie 3 szkoleń w zakresie: „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” dla 10 osób bezrobotnych, „Magazynier z obsługą wózków widłowych” dla 10 osób bezrobotnych, „Kucharz małej gastronomii” dla 10 osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla ogółem 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie. Zamówienie publiczne w zakresie Usług edukacyjnych i szkoleniowych oraz Usług szkolenia zawodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zostało podzielone na trzy części:
I część zamówienia - szkolenie pod nazwą: „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” dla 10 osób bezrobotnych,
II część zamówienia - szkolenie pod nazwą: „Magazynier z obsługą wózków widłowych” dla 10 osób bezrobotnych,
III część zamówienia - szkolenie pod nazwą: „Kucharz małej gastronomii” dla 10 osób bezrobotnych.
Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu systemowego pt. „Lepsza przyszłość w zasięgu twojej ręki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1. Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Termin realizacji zamówienia:
I część zamówienia: w okresie od 12.05.2014r. do 09.06.2014r.,
II część zamówienia: 26.05.2014r. - 23.06.2014r.,
III część zamówienia: 02.06.2014r. - 30.06.2014r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:
- jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późniejszymi zmianami), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - dla wszystkich części zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu - dotyczy wszystkich części zamówienia, powinien złożyć Oświadczenie wykonawcy o doświadczeniu do wykorzystania załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli zrealizował w sposób należyty, co najmniej 1 szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości usługi, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody, czy zostało wykonane należycie.
Dowodami są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie dotyczące udostępnienia i wynajęcia bazy szkoleniowej - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz kadry dydaktycznej - pkt 9 załącznika nr 1 do SIWZ oraz oświadczenia - wyrażenie zgody przez Wykonawcę na prowadzenie zajęć - załącznik nr 6 do SIWZ.
Ponadto Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu - dotyczy wszystkich części zamówienia, spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli zajęcia będą prowadzone przez co najmniej 3 wykładowców, którzy spełniają łącznie następujące wymagania:
- posiadają wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, - posiadają doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:1) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji szkolenia,
2) oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem lub certyfikat jakości usług, w przypadku gdy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty lub certyfikat,
3) zaakceptowane przez wykonawcę warunki umowy dotyczącej wykonania usługi. Należy na ostatniej stronie wzoru umowy (Rozdział 2 SIWZ załącznik nr
4) dopisać formułę: Akceptuję warunki umowy i złożyć podpis upoważnionego przedstawiciela wykonawcy oraz Wstępny harmonogram szkolenia - załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 80
2 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
3 - Certyfikat systemu zarządzania jakością wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń - 10
IV.3) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń,
2) zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej w przypadku zmniejszenia liczby uczestników,
3) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę / trenera, pod warunkiem złożenia wniosku przez wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, 4)zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego,
5) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
6)zmiana przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.zuromin-powiat.home.pl/wwwpup/pup/pliki/specyfikacja/2014/SIWZ-OA-262-1-2014.doc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27A, pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 09:20, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27A, pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu systemowego pt. „Lepsza przyszłość w zasięgu twojej ręki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1. Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn.: „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” dla 10 osób bezrobotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 80
2. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
3. Certyfikat systemu zarządzania jakością wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn.: „Magazynier z obsługą wózków widłowych” dla 10 osób bezrobotnych.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Magazynier z obsługą wózków widłowych” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 80
2. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
3. Certyfikat systemu zarządzania jakością wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn.: „Kucharz małej gastronomii” dla 10 osób bezrobotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Kucharz małej gastronomii” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 80
2. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
3. Certyfikat systemu zarządzania jakością wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń - 10
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie
Joanna Hajdas
INFORMACJE O ARTYKULE
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Jarosław Paluszewski |
Data powstania: | 15.04.2014 14:27 |
Data ostatniej modyfikacji: | 15.04.2014 14:30 |
Liczba wyświetleń: | 842 |
ARTYKUŁY ARCHIWALNE
Lp. | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|
1 | 15.04.2014 14:29 | Jarosław Paluszewski |
2 | 15.04.2014 14:27 | Jarosław Paluszewski |