Artykuł archiwalny
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Korespondencję przyjmuje sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy, rejestrując ją ilościowo w rejestrze kancelaryjnym. Po zarejestrowaniu korespondencja przekazywana jest Dyrektorowi Urzędu do przejrzenia i wydania dyspozycji do załatwienia wg właściwości kierownikom działów lub bezpośrednio pracownikom merytorycznym.
Kierownicy działów przekazują korespondencję pracownikom, do których należy załatwienie spraw w podstawowym wymiarze.
Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.
Pismo odbiorcy można doręczyć jako przesyłkę listową, przekazać faksem lub pocztą elektroniczną. Można też przekazać na nośniku informatycznym wysłanym przesyłką listową.
Sprawy mogą być załatwiane:
§ tymczasowo – gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego;
§ ostatecznie – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do istoty (merytorycznie) albo w inny sposób kończy sprawę w danej instancji.
INFORMACJE O ARTYKULE
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Jarosław Paluszewski |
Data powstania: | 01.04.2014 07:45 |
Data ostatniej modyfikacji: | 06.10.2014 11:34 |
Liczba wyświetleń: | 1421 |
ARTYKUŁY ARCHIWALNE
Lp. | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|
1 | 01.04.2014 07:45 | Jarosław Paluszewski |